
Netværk Fraværsteam
Med den politiske vedtagelse af en tværgående elevfraværsstrategi i efteråret 2024 fortsættes implementeringsarbejdet i skoleåret 2026-2027.
Med fokus på det fælles arbejde med fravær bygger vi videre på den viden, de erfaringer og de perspektiver, vi hver især bringer med ind i netværket. Gennem dialog, erfaringsudveksling og faglig sparring styrker vi det fælles fundament for det videre arbejde med fraværsindsatsen.
Vi sætter relevante emner på dagsordenen, deler erfaringer fra praksis og skaber rum for refleksion og nye perspektiver på eksisterende tilgange. Netværket giver mulighed for inspiration på tværs og fælles overvejelser om, hvordan vi arbejder videre med afsæt i vores fraværsstrategi.
Vi ser frem til en dag med fagligt fællesskab, dialog, videndeling og inspiration
Målgruppe: Skolens fraværsteam
Kontaktpersoner
Datoer og temaer
20. oktober 2026, kl. 14:30-16:30
1. marts 2027, kl. 14:30-16:30

