Inspiration
Her finder du listen over nyindkøbte materialer.
Hver måned indkøber vi materialer til udlån. Det kan både være klassesæt og konkrete materialer. Vi er åbne for indkøbsforslag, så kontakt os endeligt, hvis du har gode ideer til nyt materiale.
I fællessamlingens søge- og bookingsystem Cicero Surf kan du foretage booking af de materialer, du ønsker.
Hver skole har en fast ugentlig køredag, hvor du modtager og aflevere de materialer, du har booket. Det er forskelligt, hvordan skolerne indretter sig med afhentnings- og afleveringssted. Spørg din PLC-kollega, hvis du er i tvivl om, hvordan I gør på jeres skole.
Afleveringstidspunktet fremgår af følgesedlen, som du bedes vedlægge materialet. Skulle der mangle enkelte materialer på afleveringsdagen, er det bedre, at du afleverer så meget som muligt og så eftersender resten i den efterfølgende uge. Bortkomne og ødelagte materialer erstattes af din skole.
Udlånsperioden er 6 uger. Ring til tlf. 89 15 47 50, hvis du ønsker at forlænge.
Du er altid velkommen til at besøge Fællessamlingen på Slyngborggade 21 og se de mange materialer.
Her kan du også få hjælp til booking. Fællessamlingen er åben fra mandag-torsdag kl. 08.00-15.30 og fredag kl. 08.00-13.00.
Det er vigtigt, at Fællessamlingen understøtter skolernes aktuelle behov for undervisningsmidler.
Du kan stille forslag til nyanskaffelser her.
Du får herefter en tilbagemelding om, ønsket kan imødekommes.
Har du brug for hjælp til søgning og booking af materialer, så kontakt Sussi Kragh.
Arbejder du på skolens PLC og har behov for support til Cicero Surf, skal du kontakte Rie Skamris, som er Systemadministrator.
Har du spørgsmål i forbindelse med Fællessamlingens IPads, kan du tage kontakt til Casper Dahl.